-
Název společnosti
Česká pojišťovna -
Sídlo
Spálená 75, 11000 Praha -
Právní forma
Akciová společnost -
Identifikační číslo
45272956 -
Zahájení činnosti
01. 05. 1992 -
Obor činnosti
Pojišťovnictví -
Počet zaměstnanců
5000 - 9999 zaměstnanců
Hodnocení společnosti
Celkem 3 referencí. Z toho:
Zkušenosti zaměstanců
milý a přátelský kolektiv, finanční ohodnocení odpovídá, velmi zajímavá a pestrá práce
Translate3 měsíce - 1 rok
Ano, doporučil
Neuvedeno
Neuvedeno
Člověk pracující v likvidaci úrazů a trvalých následků úrazů má celkem náročnou práci - musí umět něco z medicíny, vyznat se v pojistných podmínkách a taky trochu v lidech. Ideální stav by byl prostudovat si v klidu každou škodu a mít na ni čas. Bohužel likvidátorek a likvidátorů je málo (cca 45 na celou republiku) a tak firma zavedla neskutečný dril. Po nástupu se nováčci dovídají, že si na svůj základ (průměrně 17-18 tisíc hrubého) musí vydělat kusama - cca 30-40 likvidací denně. Aby to nebylo málo, k likvidaci je spousta dalších činností - příchozí hovory, konzultace s lékaři, zadávání na prohlídky, došetřování, korespondence s klienty, ale ty už jsou zadarmo. A aby jsme se nenudili, firma přidává další a další úkoly - odchozí hovory (prakticky zadarmo, hodnotí se až po dosažení určitého měsíčního počtu), hodnocení klientské spokojenosti (kdy klient hodnotí celou firmu a věci, co nemáme šanci ovlivnit, ale nám se strhnou peníze). Telefony jsou jak na call centru, musíme vzít, nesmíme ukončit. Srážky za chybovost. Cena likvidace jde stále dolů. Už chybí jen aktivní prodej po telefonu. No a zbytek jsou klasické obcházení zákoníku práce - nadělávání si počtem likvidací návštěvy lékařů, státní svátky. Pokud není práce, vedení nás domů nepustí a tváří se, že práce je. Pokud je práce moc, jsme nuceni do přesčasů, víkendů, práce z domu. Práci z domu většina z nás využívá, aby si dodělala své výkony, takže po osmihodinové směně následuje většinou ještě pár hodin doma. Všechny změny jsou v náš neprospěch, nic není v pracovní smlouvě ale jen formou (často nepsaných) interních předpisů. Přístup vedení ve stylu "komu se to nelíbí může jít", nebo "tak to bude a hotovo". Politika firmy chceme mít spokojené klienty, ale co nejvíce ušetřit. A nakonec po převzetí firmou Generali nucené přechody lidí do likvidace Generali, ale bez jakékoliv smlouvy. Nefukční odbory o kterých prakticky nikdo neví. Inspektorát práce by se asi hodně divil, ale nikdo nemá odvahu napsat. Vyhněte se této firmě obloukem - podobné způsoby jsou pravidlem všude od obchodu, přes likvidaci majetku a aut až po správu a taxaci.
Translate5 let - 10 let
Ne, nedoporučil
Likvidace úrazů
Klientské centrum Brno
Dobrý zaměstnavatel. Pracovalo se mi zde dobře.
Translate5 let - 10 let
Ano, doporučil
vedoucí týmu
Neuvedeno