• Název společnosti

    AVA Call
  • Sídlo

    Přístavní 1188, 17000 Praha
  • Právní forma

    Společnost s ručením omezeným
  • Identifikační číslo

    28356268
  • Zahájení činnosti

    14. 01. 2009
  • Obor činnosti

    Neznámo
  • Počet zaměstnanců

    1 - 5 zaměstnanců

Hodnocení společnosti

Platové ohodnocení
Benefity
Míra volného času
Možnost karierního růstu
Atraktivita lokality
Spolupracovníci
Pracovní prostředí
Jistota pracovního místa
2,6

Celkem 4 referencí. Z toho:

1 pozitivních
1 neutrálních
2 negativních

Zkušenosti zaměstanců

robin-2.png
před 3 roky
operátor call centra

Zcela jiště NEDOPORUČUJI.
Při pohovoru žádné řeč o smlouvě na 29500 nebyla, to člověk zjistí až při podpisu.
Při dotazu, jak se to bude řešit v případě toho, že nejsou výsledky mi bylo řečeno, že se domluvíme. V okamžiku, kdy se člověk chce dohodnout, najednou žádná domluva není (ani ochota) a hned chtějí 29500 za 12 hodin školení a pár papírů.
Nehledě na to, že na školení se nic nenaučíte a potom musíte otravovat ostatní, aby poradili.

Pracoval jsem zde po dobu
0 - 3 měsíce
Doporučil bych přátelům
Ne, nedoporučil
Pracoval jsem na pozici
operátor call centra
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (0) Ne (0) Nahlásit zneužití
robin-1.png
před 3 roky
operátor call centra

Začnu pěkně od začátku. Nejdřív naslibují hory doly a nakonec nic. Dají vám smlouvu DPP nebo DPČ podle toho, jestli jste hlášeni na ÚP nebo ne. Pokud jste na ÚP nabízí Vám DPČ a řeknou vám, že to tam nemusíte hlásit, že na tom vyděláte jak vy, tak i oni a výhra je na obou stranách. Poté vám dají jakousi kvalifikační dohodu, kterou máte podepsat. Stojí tam, že u nich musíte odpracovat více než 300 hodin, jinak budete platit pokutu 29 500,- Kč. Pokutu si hájí tím, že je stojí hodně peněz vaše zaškolení a hlavně vaše certifikace. Školení je pro mnoho zaměstnanců nedostačující. Nastupuje tam plno lidí, kteří tuto práci nikdy nevykonávali a opravdu tomu nerozumí, tudíž jim 2 nebo 3 dny nestačí. Poté vás posadí k počítači a volejte. Uděláte-li chybu manažerka se k vám zachová podle její nálady. Ze začátku se chová jako fajn ženská, ale to se brzy změní. Pokud se vaše výkonost v práci razantně nezmění, bude vás přede všemi ponižovat. Teď bych se ráda dostala k již zmíněné certifikaci. Certifikace je po několika týdnech prováděna po telefonu s jakousi operátorkou od Vodafone. Velká většina lidí touto certifikací projde, ale nemá o tom žádné potvrzení, že je certifikovaným prodejcem a to ani papírové ani elektronické. Oznámí vám, že vaši certifikaci máte prostě někde u Vodafone. Když si zavoláte na Vodafone a představíte se pod vymyšleným jménem nebo jako anonym a zeptáte se na podrobnosti o prodejci, který vám něco prodal, tak vám řeknou, že u nich nikdo takový nepracuje. Nemají nikde ani vaše jméno ani jméno kolegů, protože je to jen call centrum. Nejste žádnými partneři Vodafone! Pak je tu kolektiv, který se tu mění jako na běžícím páse. Čtvrtina lidí tuto práci jednoduše nezvládá, takže odejde. Zbytek zaměstnanců by to zvládal nebo to zvládá, ale musíte si novinky hledat samy, spoléhat jen na sebe a ne na vaše kolegy, protože tam jeden na druhého umí házet akorát špínu. Když se někomu snažíte pomoci, tak i to se Vám vymstí. A když tohle všechno přejdete, tak pak je tu manažerka, která na vás podle nálady bude klidně neprávem křičet. Nejen na vás, ale i na kolegy a když se ozvete nebo se někoho zastanete, tak vám hrozí ponížení nebo vyhození z práce. V této firmě opravdu musíte držet pusu a krok. Pokud Vám tato práce jde a překonáte i hrozné vedení, tak je tu výplata. První výplata (u někoho dvě výplaty) je hodnocená podle hodin, protože většinou nedosáhnete na to, aby jste byli hodnoceni podle smluv, které navoláte. Poté Vám (i když neuděláte chybu) seberou cokoliv, co jde. Ani zaměstnanci, kteří tam pracují více než 2 roky nejsou kolikrát spokojeni se svým platem i přes to, že pracují opravdu dost a nedělají chyby. Pokud se dostanete u výplaty nad 10 000,- Kč, tak vás požádají, abyste jim dali jméno, příjmení a rodné číslo někoho, kdo je důchodce nebo na mateřské dovolené a nebo na invalidním důchodu, aby Vám peníze nad 10 000,- rozdělili na druhé jméno. Tyto peníze oni totiž nemusí danit. Zase vám to vysvětlí tak, že na tom vyděláte vy i oni a opět je výhra na obou stranách. Nelíbí se mi tyto podvody. Když jim řeknete, že na toto nepřistoupíte, tak vám začnou říkat, že se strhne tolik tam a tolik tam a najednou že vám zbyde jen tolik a že je to škoda atd. To znamená, že byste si vlastně za ty nervy nevydělali vůbec nic. Stojí vám za to tu opravdu pracovat? není to tím že by z mé strany byla jakákoliv zaujatost, jen se mi nelíbí všechny tyhle podmínky a jednání ze strany vedení. Opravdu si moc dobře promyslete, jestli tu budete chtít pracovat.

Pracoval jsem zde po dobu
3 měsíce - 1 rok
Doporučil bych přátelům
Ne, nedoporučil
Pracoval jsem na pozici
operátor call centra
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (0) Ne (0) Nahlásit zneužití
robin-2.png
před 6 roky
Specialista

Pěkné prostředí, fajn kolektiv, všechno ostatní špatně!
Vedení naprosto netolerantní, nespolehlivé bez špetky zájmu. Příklad podepisovali jsme si mezi sebou propustky protože vedení nebylo 6 dní. Jen buzerace, minimální snaha zlepšit pracovní podmínky. Neuvěřitelný tlak a mzda pri 20 smlouvách za měsíc max 18000 průměr smluv cca 10 tzn minimální mzda takže 11000 za práci po - pa od 8 do půl páté

Pracoval jsem zde po dobu
1 rok - 2 roky
Doporučil bych přátelům
Ne, nedoporučil
Pracoval jsem na pozici
Specialista
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (0) Ne (0) Nahlásit zneužití
lily-5.png
před 7 roky
Operátor

Pracovala jsem tam do odchodu na mateřskou. Perfektní kolektiv. Pěkné prostředí. A za dobrou práci, dobré peníze. :) Katka

Pracoval jsem zde po dobu
1 rok - 2 roky
Doporučil bych přátelům
Ano, doporučil
Pracoval jsem na pozici
Operátor
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (0) Ne (0) Nahlásit zneužití