Jobinsider /

Nabídky práce

Filtr: Zatím ve filtru nic nemáte...

Aktuální volné pozice (2)

před 7 měsíci
Zahraničí
před 8 měsíci
Hodonín (okres Hodonín)
... a jsme na konci ;-)

Detail vybrané pozice

Assistant Advisory

4.4 enovation s.r.o.

Hlavní město Praha
Administrativa / Ekonomika, učetnictví a daně
Plný úvazek

Popis nabízené pozice

Tvým úkolem bude pomoc s operativou oddělení Advisory, které má na starosti především hledání finančních zdrojů podpory záměrů klientů. Náš tým pomáhá mj. s přípravou dotačních žádostí, pečuje o dotační projekty v realizaci a pomáhá klientům realizovat výběrová řízení.

Co bude patřit mezi tvé denní činnosti?

  • aktualizace informací o vybraných dotačních programech v interním informačním systému a další práce s daty IS - pravidelné reporty týmu a ad-hoc analýzy dat
  • práce s elektronickým systémem pro podávání dotačních žádostí (MS2014+)
  • tvorba a aktualizace harmonogramů výzev dotačních programů v grafickém programu či v souborech XLS
  • organizace schůzek pro celé oddělení
  • asistence při přípravě výběrových řízení - příprava nabídek, archivace spisů a občasné pochůzky  
  • spolupráce při monitoringu veřejných zakázek
  • příprava interních i klientských podkladů pro uplatnění odpočtů na výzkum a vývoj
  • správa interní knowledge base
  • komplexní administrativní podpora týmu
  • systematické sebevzdělávání v rámci všech služeb enovation

Co požadujeme?

  • schopnost samostatného zpracování zadaných úkolů
  • pokročilá úroveň práce s MS Excel
  • komunikativnost, slušné vystupování, zodpovědnost, loajalita
  • schopnost a chuť učit se novým věcem

Výhodou bude:

  • orientace v dotačních programech OP PIK
  • práce s grafickými programy
  • znalost systému MS 2014+
  • analytické uvažování

Co ti nabízíme?

  • svobodná firemní kultura a neomezená dovolená, po vyčerpání 4 týdnů dovolené/rok, je možné se souhlasem nadřízeného čerpat dovolenou nad tento rámec
  • zázemí dynamické a úspěšné firmy, mezi jejíž klienty patří nejvýznamnější ekonomické i veřejné subjekty v České republice
  • možnost seberealizace, odborný a profesní růst, vzdělávání, kurzy, certifikace
  • přátelská a příjemná pracovní atmosféra
  • prostor pro nové nápady a vlastní iniciativu, podílení se na dalším rozvoji a směřování služeb celé firmy
  • pracoviště v centru Prahy
  • pružný začátek/konec pracovní doby (fixní pracovní doba od 9:00 -14:00 hod.)
  • nadprůměrná odměna a výkonové bonusy
  • široká řada firemních benefitů (např. masáže, hrazené jazykové vzdělávání, Sick Days, možnost příležitostné práce z domu, studijní volno a další)
  • sdílený služební automobil i pro soukromé účely
  • práce na plný či částečný pracovní úvazek
  • nástup na přelomu dubna / květnu 2019

Lokalita

Tento inzerát už překročil dobu své expirace.

Zaměstnanecké benefity

ico-car.png
ico-pig.png
ico-phone.png
ico-notebook.png
ico-gym.png
ico-education.png
ico-coffee.png
ico-transport.png
ico-education.png
ico-doctor.png
ico-universal.png
ico-education.png
ico-doctor.png
ico-holiday.png

Zaujala vás tato pozice? Tak neváhejte!

Hodnotili jste svou poslední pracovní zkušenost?
Podělte se o svůj názor s ostatními.